Top

Η συμβουλή της εβδομάδας

Πώς να προστατέψετε το δέρμα σας το καλοκαίρι

Πώς να προστατέψετε το δέρμα σας το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι ιδρώνουμε περισσότερο. Η αυξημένη εφίδρωση έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια νερού, με ενδεχόμενη διαταραχή της ισορροπίας των υγρών του δέρματος και των κάτω από το δέρμα στοιβάδων. Αυτό προκαλεί αφυδάτωσή του, κακή όψη του και μεγαλύτερη ευαισθησία στον ήλιο. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να αναπληρώνουμε τα χαμένα υγρά. Και πώς θα το καταφέρουμε αυτό;

5 τροφές που προστατεύουν από τη βλαβερή επίδραση του ήλιου

5 τροφές που προστατεύουν από τη βλαβερή επίδραση του ήλιου

Το καλοκαίρι επιτέλους έφτασε και ο ήλιος καίει! Ακόμα και αν είμαστε προσεκτικοί, η έκθεσή μας στις βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου αυξάνεται με την πάροδο των ετών και οδηγεί μέχρι και σε καρκίνο του δέρματος. Ποια είναι τα τρόφιμα που αποδεδειγμένα μπορούν να μας θωρακίσουν απέναντι στην «επίθεση» που δεχόμαστε από την υπεριώδη ακτινοβολία;

Μην πετάτε τον κρόκο, το πιο θρεπτικό μέρος του αυγού!

Μην πετάτε τον κρόκο, το πιο θρεπτικό μέρος του αυγού!

Εδώ και πολλές δεκαετίες ο κρόκος του αυγού αποτελούσε «κόκκινο πανί» για άτομα με υψηλή χοληστερόλη και θεωρείτο τρόφιμο με αρνητικές επιδράσεις στην καρδιαγγειακή υγεία όταν υπερκαταναλώνεται. Ποια είναι, όμως, πλέον η θέση της ιατρικής επιστήμης για το κίτρινο τμήμα του αυγού;

Πώς θα γίνει ομαλή η μετάβαση από τη νηστεία στο αναστάσιμο τραπέζι

Πώς θα γίνει ομαλή η μετάβαση από τη νηστεία στο αναστάσιμο τραπέζι

Το Μ. Σάββατο, πέρα από την ιδιαιτερότητα και το νόημα ως ημέρα, χαρακτηρίζεται και από μία διατροφική ιδιαιτερότητα. Το αναστάσιμο τραπέζι του Μ. Σαββάτου είναι το πρώτο γεύμα μετά από μια μεγάλη περίοδο νηστείας. Σε αντίθεση με τη νηστεία, είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη, κυρίως από ζωικά προϊόντα. Για το λόγο αυτό, η μετάβαση από το ένα στο άλλο θα πρέπει να μην είναι πολύ απότομη και να συνοδεύεται από ορισμένες βασικές διατροφικές οδηγίες, ώστε να αποφεύγονται προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού.

Διατροφικές πρώτες βοήθειες για να μη χαλάσουν οι διακοπές σας

Διατροφικές πρώτες βοήθειες για να μη χαλάσουν οι διακοπές σας

Πώς μπορούμε να χειριστούμε διατροφικά τις τροφικές δηλητηριάσεις που οφείλονται στην ευαισθησία των τροφών στις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού; Οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος σε συνδυασμό πολλές φορές με την όχι σωστή συντήρηση των τροφίμων, έχουν ως αποτέλεσμα την εύκολη αλλοίωση πολλών από αυτά. Αντιλαμβάνεται κανείς εύκολα ότι η κατανάλωση κάποιου αλλοιωμένου φαγητού ή τροφίμου ή ροφήματος, μπορεί να έχει δυσάρεστες συνέπειες για τον οργανισμό και να προκαλέσει τροφική δηλητηρίαση.

Εάν διακόψω το κάπνισμα θα πάρω βάρος;

Εάν διακόψω το κάπνισμα θα πάρω βάρος;

Το κάπνισμα, αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια ανθυγιεινή συνήθεια, που επιδρά αρνητικά σχεδόν σε όλα τα όργανα του σώματος, συνδέεται με αύξηση του κινδύνου εμφάνισης χρόνιων ασθενειών όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια και διάφορες μορφές καρκίνου και μειώνει τόσο την ποιότητα όσο και το προσδόκιμο ζωής. Παράλληλα, αδιαμφισβήτητο είναι και το γεγονός ότι η προσπάθεια διακοπής του απαιτεί πειθαρχία, επιμονή και υπομονή, ενώ συχνά η έναρξή της αναβάλλεται επ’ αόριστον εξαιτίας διαφόρων παραγόντων, πέραν της «συνήθειας» κι ευχαρίστησης που προσφέρει στον καπνιστή. Ένας από τους εν λόγω παράγοντες είναι και ο «φόβος» της πρόσληψης βάρους.

Πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν το ψάρι είναι φρέσκο;

Πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε αν το ψάρι είναι φρέσκο;

Όταν αγοράζουμε φρέσκο ψάρι, υπάρχει πάντοτε ο προβληματισμός κατά πόσον είναι όντως φρέσκο. Δείτε τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά – κλειδιά που μπορούν να κάνουν πιο σίγουρη την επιλογή μας.

Νοστιμίστε τη δίαιτά σας

Νοστιμίστε τη δίαιτά σας

Η δίαιτα είναι για πολλούς ταυτισμένη με τη στέρηση και τα άνοστα πιάτα. Ωστόσο υπάρχει τρόπος να συνδυάσετε απώλεια βάρους και νόστιμα πιάτα. Και πώς θα γίνει αυτό; Βάζοντας στα πιάτα σας λεμόνι, ξύδι, μουστάρδα, μπαχαρικά και διάφορα μυρωδικά.