Υπολογίστε εύκολα!

Top

Καλώς ήρθατε...

Είναι ξεκάθαρα αποδεδειγμένο ότι η σωστή διατροφή αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την πρόληψη και θεραπεία ασθενειών, τη γενική υγεία και ευεξία, τον έλεγχο του βάρους, ακόμα και για την προσωπική αισθητική. Αξιολογώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της υγείας και της διατροφής κάθε ανθρώπου, καθώς και τον τρόπο ζωής του, είμαστε σε θέση να εκπονήσουμε ένα απόλυτα εξατομικευμένο διαιτολόγιο, ικανό να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο πιθανά προβλήματα, όπως π.χ. το αυξημένο σωματικό βάρος ή άλλες παθολογικές καταστάσεις. Βασικό μας μέλημα είναι η προσήλωση στα πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα, η αποφυγή ακραίων και επικίνδυνων διαιτών και πρακτικών, αλλά και η προσαρμογή στην καθημερινότητα του καθενός. Με πλήρη συναίσθηση της ευθύνης του επιστήμονα υγείας, ο στόχος μας είναι η καθοδήγηση και κυρίως η εκπαίδευση του ατόμου για την υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού και ισορροπημένου τρόπου ζωής και διατροφής.

Dr. Λάμπρος Μελίστας - Υπογραφή
Βιογραφικό Dr. Λάμπρου Μελίστα
Dr. Λάμπρος Μελίστας

Άρθρα

Στο blog μας βρείτε συμβουλές για μια ισορροπημένη διατροφή, διαβάστε ποιοι γνωστοί μύθοι καταρρίπτονται και ενημερωθείτε για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της διατροφής/διαιτολογίας.

  • Ιούνιος 18, 2019
    Αξίζει να δοκιμάσετε την κετογονική δίαιτα για να χάσετε βάρος;

    Η κετογονική δίαιτα είναι πολύ γνωστή ως αντιεπιληπτική θεραπεία από το 1920, πριν ακόμα αναπτυχθούν αντιεπιληπτικά φάρμακα. Πάνω από 200 μελέτες αποδεικνύουν την αποτελεσματικότητά της, ακόμα και σήμερα, στην αντιμετώπιση των επιληπτικών κρίσεων, ιδιαίτερα στα παιδιά. Από το 1960 έχει αναδειχθεί ως προτεινόμενο εργαλείο για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας. Τα τελευταία χρόνια αποτελεί μία από τις πιο προβεβλημένες και μελετημένες στρατηγικές για την απώλεια βάρους.

    by labros
  • Μάρτιος 31, 2019
    Πώς ο ύπνος επηρεάζει το βάρος μας;

    Ζώντας συστηματικά κόντρα στους βιορυθμούς μας το σώμα μας εκδικείται. Ο ανεπαρκής ύπνος, πέρα από άλλα θέματα υγείας, δυσκολεύει πολύ τον έλεγχο του βάρους μας. Η εμπλοκή του περιορισμένου ύπνου στην παθογένεια της παχυσαρκίας υποστηρίζεται από σημαντικά επιστημονικά δεδομένα.

    by labros
  • Φεβρουάριος 25, 2019
    Αλάτι Ιμαλαΐων – Σε τι διαφέρει από το κοινό αλάτι

    Είναι προτιμότερο το αλάτι Ιμαλαΐων από το θαλασσινό αλάτι; Σε τι διαφέρει; Ποιες είναι οι ιδιότητές του και πότε γίνεται επικίνδυνο; Αλήθειες και μύθοι για τη νέα «μόδα» στο αλάτι.

    by labros
  • Οκτώβριος 15, 2018
    Διαλειμματική νηστεία: Αξίζει την πείνα;

    Η διαλειμματική νηστεία (Intermittent Fasting) είναι ένα διατροφικό μοντέλο που περιλαμβάνει κύκλους μεταξύ περιόδων νηστείας και κατανάλωσης τροφής. Δεν καθορίζει ποιες τροφές θα πρέπει να καταναλώνονται, αλλά το πότε καταναλώνονται. Ο λόγος που έχει γίνει δημοφιλής τα τελευταία χρόνια είναι ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ειδικών υποστηρίζει ότι μπορεί να επιταχύνει την απώλεια λίπους και να βελτιώσει την υγεία. Τι ισχύει τελικά;

    by labros

Τηλεοπτικές Εμφανίσεις

Dr. Λάμπρος Μελίστας - Τηλεοπτικές εμφανίσεις
Όλες οι εμφανίσεις