Top

Blog

  • All
  • Άρθρα
  • Η συμβουλή της εβδομάδας

Πώς ο ύπνος επηρεάζει το βάρος μας;

Ζώντας συστηματικά κόντρα στους βιορυθμούς μας το σώμα μας εκδικείται. Ο ανεπαρκής ύπνος, πέρα από άλλα θέματα υγείας, δυσκολεύει πολύ τον έλεγχο του βάρους μας. Η εμπλοκή του περιορισμένου ύπνου στην παθογένεια της παχυσαρκίας υποστηρίζεται από σημαντικά επιστημονικά δεδομένα.

Αλάτι Ιμαλαΐων – Σε τι διαφέρει από το κοινό αλάτι

Είναι προτιμότερο το αλάτι Ιμαλαΐων από το θαλασσινό αλάτι; Σε τι διαφέρει; Ποιες είναι οι ιδιότητές του και πότε γίνεται επικίνδυνο; Αλήθειες και μύθοι για τη νέα «μόδα» στο αλάτι.

Διαλειμματική νηστεία: Αξίζει την πείνα;

Διαλειμματική νηστεία: Αξίζει την πείνα;

Η διαλειμματική νηστεία (Intermittent Fasting) είναι ένα διατροφικό μοντέλο που περιλαμβάνει κύκλους μεταξύ περιόδων νηστείας και κατανάλωσης τροφής. Δεν καθορίζει ποιες τροφές θα πρέπει να καταναλώνονται, αλλά το πότε καταναλώνονται. Ο λόγος που έχει γίνει δημοφιλής τα τελευταία χρόνια είναι ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ειδικών υποστηρίζει ότι μπορεί να επιταχύνει την απώλεια λίπους και να βελτιώσει την υγεία. Τι ισχύει τελικά;

Πώς να προστατέψετε το δέρμα σας το καλοκαίρι

Πώς να προστατέψετε το δέρμα σας το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι ιδρώνουμε περισσότερο. Η αυξημένη εφίδρωση έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια νερού, με ενδεχόμενη διαταραχή της ισορροπίας των υγρών του δέρματος και των κάτω από το δέρμα στοιβάδων. Αυτό προκαλεί αφυδάτωσή του, κακή όψη του και μεγαλύτερη ευαισθησία στον ήλιο. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να αναπληρώνουμε τα χαμένα υγρά. Και πώς θα το καταφέρουμε αυτό;

Το TOP 10 της καρδιάς

Το TOP 10 της καρδιάς

Ένας εκτεταμένος όγκος επιστημονικών δεδομένων έχει δείξει ότι έως και το 70% των περιπτώσεων καρδιακών παθήσεων μπορούν να προληφθούν με τις σωστές επιλογές τροφίμων. Παραθέτουμε 10 τροφές για τις οποίες τα συστατικά και οι επιστημονικές μελέτες μαρτυρούν ότι η τακτική τους κατανάλωση μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην καρδιαγγειακή υγεία.

5 τροφές που προστατεύουν από τη βλαβερή επίδραση του ήλιου

5 τροφές που προστατεύουν από τη βλαβερή επίδραση του ήλιου

Το καλοκαίρι επιτέλους έφτασε και ο ήλιος καίει! Ακόμα και αν είμαστε προσεκτικοί, η έκθεσή μας στις βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου αυξάνεται με την πάροδο των ετών και οδηγεί μέχρι και σε καρκίνο του δέρματος. Ποια είναι τα τρόφιμα που αποδεδειγμένα μπορούν να μας θωρακίσουν απέναντι στην «επίθεση» που δεχόμαστε από την υπεριώδη ακτινοβολία;

Σημαντική ανακάλυψη για τον «εγκεφαλικό» έλεγχο της όρεξης

Σημαντική ανακάλυψη για τον «εγκεφαλικό» έλεγχο της όρεξης

Ερευνητές του τμήματος Νευροεπιστημών του Πανεπιστημίου του Warwick ανακάλυψαν μια ομάδα εγκεφαλικών κυττάρων με ρόλο κλειδί στον έλεγχο της όρεξης. Η ενεργοποίηση αυτών των κυττάρων φαίνεται ότι περιορίζει την αίσθηση της πείνας. Τα ευρήματα αυτά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στον έλεγχο της επιδημίας της παχυσαρκίας.

Ποιο σάκχαρο μας επιβαρύνει περισσότερο;

Ποιο σάκχαρο μας επιβαρύνει περισσότερο; Νέα δεδομένα

Ένας εκτεταμένος όγκος επιστημονικών δεδομένων δείχνει ότι τα απλά σάκχαρα στη διατροφή μας συμβάλλουν στον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών, όπως τα καρδιαγγειακά και ο σακχαρώδης διαβήτης. Ωστόσο, μια νέα μελέτη – η πρώτη του είδους της – υποστηρίζει ότι ο τύπος του σακχάρου που τρώμε, και όχι μόνο οι θερμίδες που αποδίδει, μπορεί να καθορίσει τον κίνδυνο για χρόνιες ασθένειες.

Γιατί τόσος θόρυβος για την Κινόα;

Γιατί τόσος θόρυβος για την Κινόα;

Μπορεί ακόμα να μη μας λέει πολλά, ωστόσο η αξία της θεωρείται πολύτιμη και αναγνωρισμένη παγκοσμίως. Ο λόγος για την κινόα, που χάρη στο υψηλό επίπεδο θρέψης που παρέχει, έχει καταξιωθεί ως τρόφιμο με μεγάλο όφελος για την υγεία.